GoogleGoogle Analytics

Instrumente de analiză

Analizaţi detaliat datele. Cu ajutorul rapoartelor standard, puteţi măsura şi înţelege cu uşurinţă gradul de implicare a utilizatorilor pe site-ul dvs. În plus, cu numai câteva clicuri, puteţi să creaţi rapid rapoarte personalizate, segmente de vizitatori şi să identificaţi datele importante pe care să le distribuiţi membrilor echipei dvs.

Raportare în timp real: măsuraţi activitatea de pe site pe măsură ce aceasta are loc

Vedeţi câţi utilizatori se află pe site în acest moment, de unde provin aceştia şi ce pagini afişează. Cu raportarea în timp real, veţi şti cât de popular este conţinutul nou de pe site-ul dvs., dacă promoţia zilei atrage trafic pe site şi veţi putea vedea efectele imediate ale tweeturilor şi ale postărilor pe blog.

Aflaţi mai multe

Rapoarte personalizate: definiţi informaţiile pe care doriţi să le analizaţi

Creaţi propriul dvs. tablou de bord cu valorile care vă interesează, în numai câteva minute. În loc să căutaţi anevoie printr-o multitudine de date, obţineţi acces instant la răspunsurile de care aveţi nevoie. Creaţi rapoarte pe care să le distribuiţi colegilor şi aduceţi la suprafaţă informaţiile care trebuie împărtăşite.

Aflaţi mai multe

Variabile personalizate: creaţi şi analizaţi propriile segmente avansate

Variabilele personalizate vă ajută să înţelegeţi segmentele de clienţi şi să aflaţi gradul în care aceştia interacţionează cu site-ul dvs. Variabilele personalizate vă permit să personalizaţi serviciul Google Analytics şi să culegeţi datele despre clienţi care sunt cele mai importante pentru afacerea dvs.

Aflaţi mai multe

Segmentarea avansată: analizaţi cu uşurinţă anumite secţiuni ale traficului dvs.

De ce unele vizite se încheie cu o vânzare de 150 USD, iar altele nu? Puteţi afla acest lucru utilizând segmentele avansate. Aplicaţi segmente predefinite, cum ar „Vizite cu conversii” sau „Trafic neplătit” sau creaţi propriile dvs. segmente. Analizaţi segmente individuale sau comparaţi un număr de segmente pentru toate rapoartele dvs.

Aflaţi mai multe

Tablouri de bord: organizaţi, monitorizaţi şi distribuiţi indicatorii cheie de performanţă

Începeţi cu un tablou de bord general „Indicatori cheie de performanţă la nivel de companie”, care include cei mai importanţi indicatori de performanţă pentru organizaţia dvs. Creaţi un tablou de bord „SEO” pentru optimizarea motoarelor de căutare. Toate tablourile de bord se pot trage şi plasa, sunt bazate pe obiecte widget şi permit un grad înalt de personalizare.

Aflaţi mai multe

Vizualizare: aflaţi care sunt căile urmate de vizitatori pe site-ul dvs.

Google Analytics oferă numeroase instrumente puternice de vizualizare, printre care Vizualizarea fluxului şi Google Analytics în pagină. Rapoartele Vizualizarea fluxului analizează căile urmate de vizitatori pe site-ul dvs., iar rapoartele Google Analytics în pagină vă ajută să vedeţi modul în care utilizatorii interacţionează cu paginile dvs. Pentru a facilita analiza, am încorporat o diversitate de diagrame, care să afişeze informaţiile exact aşa cum doriţi să le vedeţi.

Distribuire: acum toţi membrii organizaţiei dvs. pot să colaboreze

Luarea unor decizii pe baza datelor are eficienţă maximă atunci când echipele pot distribui cu uşurinţă informaţiile. Instrumentele de distribuire din Google Analytics permit echipei dvs. de achiziţionare a cuvintelor cheie să colaboreze perfect cu echipele care se ocupă de optimizarea pentru motoarele de căutare şi de conţinut. Utilizaţi funcţia Inteligenţă şi alerte pentru a descoperi modificări neaşteptate şi pentru a trimite notificări colegilor. Marcaţi evenimentele-cheie din istoricul contului dvs., pentru ca acestea să poată fi observate şi de ceilalţi. Creaţi şi distribuiţi cu uşurinţă tablouri de bord pentru valorile care sunt importante pentru afacerea dvs.

API şi personalizări: sunt datele dvs., aplicaţi-le formatul pe care îl doriţi

Pentru a vă ajuta să integraţi Google Analytics în fluxurile de lucru ale organizaţiei dvs., aveţi la dispoziţie aplicaţii, pluginuri şi funcţii personalizabile. Profitaţi de soluţiile terţă parte sau creaţi propriile dvs. aplicaţii, utilizând API Google Analytics.